Chiriașii Business Centrului beneficiază de serviciul recepție 24x7. Prin intermediul recepției Dumneavoastră vă puteți organiza orele de primire ale vizitatorilor și/sau ale prestatorilor de servicii, precum și recepționa corespondența destinată companiei Dumneavoastră.
Fiind disponibil tuturor clienților 24X7, serviciul recepție contribuie la facilitarea comunicării chiriașilor cu vizitatorii lor și la direcționarea participanților la evenimentele organizate în sălile noastre de conferință.
Centrul de afaceri V-Continental este dotat cu 2 ascensoare pentru pasageri (capacitatea maximă de 600 kg), și 1 ascensor mărfar, (capacitatea maximă de 1000 kg), primele coborînd pînă în parcarea subterană.
Ascensorul mărfar este destinat pentru urcarea obiectelor grele sau utilizarea de către furnizorii de apă, articole de birotică, echipament, etc. astfel că intrarea principală nu e blocată și stă la dispoziția vizitatorilor edificiului și participanților la conferințe.
Business Centrul are infrastructura potrivită pentru accesul persoanelor cu nevoi speciale. Una din intrări este dotată cu rampă, proiectată conform normelor.
Siguranța și confortul sunt punctele noastre forte, motiv din care Business Centrul a fost dotat cu echipamente tehnice de ultima generație.
Business Centrul V-Continental dispune de 3 săli pentru conferințe și training-uri
Sala de conferințe cu suprafața de 287 mp poate găzdui pîna la 250 persoane, amplasare teatru, separat fiind amenajat și spațiu pentru catering.
Sala de training cu o suprafață totală de 109 mp și o capacitate de 55 persoane amplasare U-Shape sau 80 persoane stil teatru. Ea este destinată pentru negocieri, prezentări și training-uri.
Sala de ședințe cu suprafața de 48 mp, amplasare 22 persoane la mese și 30 amplasare U-Shape.
Toate sălile sunt dotate cu sistem audio, ecran, proiector, laptop iar pe etaj este prevăzut și un grup sanitar pentru persoane cu nevoi speciale.
*Servicii ce pot fi solicitate adițional : catering, traduceri simultane, rezervare hotel, transfer către aeroport.
Pentru o exploatare eficientă a clădirii au fost instalate sisteme inginerești moderne ce corespund normelor de siguranță în exploatare.
Rețeaua telefonică – în fiecare birou sunt fixate prizele telefonice;
Sistem sonor de avertizare în caz de incendiu;
Sistem de cablare eficient;
Rețea Internet – acces în clădire au toți prestatorii de servicii Internet, astfel există posibilitatea de contractare a serviciilor mai multor operatori.
Sisteme de asigurare cu energie electrică
Pentru asigurarea continuă cu energie electrică, Business Centrul este conectat la 2 stații autonome. Alimentarea cu energie electrică a etajelor cu birouri se efectuează prin panourile electrice instalate în fiecare birou. Contorizarea individuală a fiecărui spațiu permite achitarea energiei electrice conform consumului.
Aprovizionarea sistemelor care se alimentează cu energie electrică este asigurată de generatorul electric la care sunt conectate. Dispunem de cîteva tipuri de iluminare: de lucru (LED), de avarie, de evacuare, iluminare externă, iluminare decorativă.
Sistem de încălzire, ventilare și condiționare
Climatizarea și încălzirea se efectuează cu ajutorul sistemului multifuncțional Mitsubishi Heavy. Sistemul Multi Split este compus dintr-un bloc exterior și 10 interioare, pe fiecare etaj, ce pot fi controlate individual sau în grup. Controlul sofisticat, combinat cu un nivel ridicat de tehnologie, asigură un consum redus de energie electrică și eficiență sporită.
• Design individual pentru spațiul închiriat (*se va achita redesign-ul în întregime sau parțial);
• Card de acces și monitorizare pentru fiecare angajat al Companiei Dumneavoastră (*inclus în prețul de chirie);
Servicii de suport și curățenie 24x7;
*Condițiile sunt respectate conform contractului.